Jumaat, 25 Februari 2011

Pergerakan pertama babyku~sooo excited!

Assalam & hope all is well out there!
Semalam tengok cerita Just Breathe on Diva Universal sambil baring mengiring..Dalam melayankan crita tu, rasa tak selesa lak baring mengiring camtu..so, aku pun cuba la baring menelentang (walaupon org ckp jgn baring menelentang time usia kandungan dh lebih 4 bulan) tapi aku nak baring cmtu kejap je..sambil2 tu aku pegangla perut kan..sebab nak kurangkan ketidakselesaan tu.. Tiba-tiba rasa ada menda gerak dalam perut..ingatkan perasaan aku je..pastu try pegang lagi lama skit..tiba-tiba terasa sakit mcm baby bergerak aktif.. serius excited sgt semalam!!baby buat apa la dlm perut mama agaknye??x selesa kut..tu yang dia memberontak agaknya..hehehe..
Walau macammana pon, aku sangat excited, gembira, terharu dalam masa yang sama..Terus call husband kat JB bagitau first movement baby in her mummy's tummy..husband pn sama excited..wahhhh!!bahagianya! hehehe..bila duduk jauh camtula agaknya kan..anyway..that's a new experience for me and i was soooo excited&happy about it..Love you baby..Nanti jadi anak yang soleh/solehah ye..mama sentiasa doakan..amin:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan