Jumaat, 25 Februari 2011

Artis kita dah macam artis Hollywood..Masyarakat~

Assalam yo! & hope all is well out there..
Hmmm..aku nk crita sikit la kan..semalam aku pegi Mid Valley cari hadiah birthday untuk husband.. walaupon aku tengah pregnant ni, gagahkan jugakla..huhu..selain tujuan nak cari birthday present untuk husband, aku sebenarnya teringin nak makan bubur cha cha & scones kt Sweet Chat cafe tu..hmmm..tp aku bungkus je sebab takut tak sempat cari present untuk husband tu.. Round punya round kt MV tu, tetiba terlintas lak kt satu event ini kat center point MV tu la..ada event Bobbi Brown dengan tema pretty apentah..aku pn berhenti la kejap sebab satu tak larat, satu lagi ternampak bebrapa kelibat artis galmor kita..antaranya..Dynas, Sazzy Falak, Schya & Awal Ashaari..yang lain tu  tak berapa perasan..

tapi gambar-gambar kat atas ni aku amik dari internet je la..semalam x capture pn gmbr dorang.. ape yang aku nak highlightkan ialah pemakaian artis-artis kat malaysia ni dah macam artis hollywood tu..aku ni bukanla sesapa nk bagi komen tapi itu yang aku nmpak..kalau ada apa-apa events ke, awards ke, semuanya (mostly) sexy habes..yang ala-ala berkemban pun ada (ni tgk kat TV recently gak)..hmmm..no comment, harap dorang boleh perbaiki diri& tak menyesal di kemudian hari..Aurat tetap aurat walau macammana moden pun kehidupan kita sebagai orang Islam..betul tak U ol?daaa..tu je, lastly, tak jumpa pun hadiah birthday husband aku tu..penat aku ukur satu MV tapi tak jumpa..huhu..sedih~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan