Jumaat, 25 Februari 2011

Aku yang Hangin!!

Assalam &hello yo! Hope all is well out there! Mcmmn nak ckp eh..rasanya time pregnant ni aku cpt sgt naik hangin. Tiba-tiba aku rasa org2 sekeliling yang berurusan dengan aku ni bangang tahap gaban.menyusahkan hidup aku..arggghhhhhhhhhhhhhh!!!




Kadang-kadang keja kita jadi tak bererti bila orang lain yang menyebabkan kelewatan dan kemasalahan terhadap prestasi kerja kita..macammana nk ckp eh..contohnya la seorang kerani kerja dia tulis surat je tapi disebabkan info yang diperolehi tu lambat dan salah daripada bos/rakan sekerja dia dan surat tu pulak sampai lambat kepada bahagian pengurusan dan bahagian pengurusan tu pulak terhegeh-hegeh nak proses menyebabkan tujuan surat tu jadi tergendala..haaaa...itula yg terjadi sebenarnya..kalu korang x faham xpela..hehehe..yang penting kalu ada orang-orang macam ni yang menyusahkan kerja kita, nasihat aku, sound direct je..

mood: sangat sakit hati dengan org yang pentingkan diri sndiri & x peka dengan kerja org lain..damn U!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan