Khamis, 19 Mac 2015

Tempahan Gubahan Hantaran dan Bunga

Gitteww tajuknye..alkisahnye terjebak dalam kerja-kerja mengambil tempahan untuk hantaran kahwin, tunang dan gubahan bunga ini disebabkan minat yang mendalam dalam seni gubahan dan kreatif..Masa kahwin dulu, makcik aku tunjukkan cara-cara menggubah hantaran. eh, aku amat tekun ok menyiapkan hantaran sendiri sebanyak 9 dulang..fuhhh!!nanti aku share gambar-gambar hantaran aku masa kahwin dulu ye kat entry lain..kat entry ni nak share tempahan-tempahan yang penah ai ambil..

Ni bakul buah untuk hantaran tema purple
the other side of the fruit basket
Birds nest theme
nmpak macam sarang burung kan? ai suka!!!

dulang hantaran in purple theme

Ok, kalau yang kat atas ni purple theme untuk majlis kahwin, kat bawah ni aku nak share dengan korang pulak hantaran untuk majlis pertunangan in cream & white colour. sweet jeee...
 
in the making..ni utk letak bunga telur
yang ni untuk letak bunga rampai
 Ni untuk letak biskut famous amous & coklat ferrero rocher

taraaa..lepas masukkan barang hantaran

details dulang hantaran
lots of chocolate in it
dulang buah-buahan. tips bagi buah berkilat: lap dgn minyak zaitun ok..
bunga rampai
coklat lagi

di hari kejadian
Emmm..sirih junjung tu lupa lak nak amik gambar..adusss..Ok, so far tu je dulu gambar yang boleh aku share. Aku akan share lagi banyak gambar gubahan hantaran lepas ni. Oleh yang demikan, sekiranya ada yang berminat untuk diri sendiri, family atau saudara mara yang nak nak kahwin tu, boleh lah menghubungi saya (eh, tetiba saya kan..hehe) di talian berikut:
 
email  segala detail (nama, tema, warna, tarikh majlis dsbgnya) ke damiasofiyah@gmail.com
atau just whatsapp di no 012-7134655 Ok..looking forward for your details..
 
Oh, sebelum tu, ada satu lagi majlis kahwin yang ringkas yang aku gubah hantarannya, just untuk dulang mas kahwin & cincin/gelang untuk nikah..this is the picture of it..
 
purple gold theme
 
Thank you for reading this entry..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan